insperationshelg i gävle..cheeck!

jag sitter som en  zombie och ska berätta lite kort om helgen i gävle med ungdomsrådet!
börjar med att jag sovit väldrig dåligt,precis som de brukar bli på såna här träffar,men jag klagar inte.dock kommer ni säkert göra de då jag säkert kommer stava fel på en massa!
men helgen var iallafall skitgrym och jag har haft skitroligt.mycket skratt,lite sömn,mycket goda råd och tips och nu kommer vi hem och kommer förhoppningsvis bli ett bättre ungdomsråd!
lite sorgligt är de att de är över,man vill tillbaka flr att de gick så fort.alla underbara och grymma människor man har träffat.grymma kvällsaktiviteter.alltså,allt va så himla bra!
jag är väldigt trött så jag ska nog ta några timmar och sova,de behöver jag!
men godnatt med er.puss!
bilden är från idag och är den enda jag sett från helgen då jag inte hade någon egen kamera med mig.
vi satt ute i en paus och lekte lekar.mycket roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0