i need someone to told me how important i am.

nej jag orkar inte..jag har jättemycket i skolan och jättemycket jag måste göra,möten och annat.
mitt rum ser förjävligt ut och jag har inte ett enda rent plagg känns det som.men även om jag vet att allt är viktigt så har jag en tendens att skjuta allt på framtiden.finna mig i orden "jag tar de sen" ååååh,jag blir galen.mitt uppe i en sån där period då jag inte vet någonting känns de som,även om allt går bra så att säga.så tvekar jag ändå för att jag inte vet vad jag vill..eller jo de vet jag,men jag vet inte hur de ska läsa sig.
nejni,livet är inte som en dans på rosor,de har vi lärt oss vid det här laget.men de är väll bara att kämpa på för de lönar sig i slutet de också!
glasögon kanske vore min stil..vad tycker ni? ;-)
köpte med mig lite glass och chokladsås och cyklade upp till min sjuka vän.
nej nu ska jag springa ner och borsta tänderna.godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0