finns ingen väg tillbaka för nån som är en loser,ett riktigt jävla as!

kan börja med att säga puuuuh bara för att jag inte försov mig imorse!
sen kan jag fortsätta med att jag tyckte skolan idag va helt okej,hade utvecklingssamtal och de gick bra!
efter skolan gick jag,amanda och ann-sofie till bibblan där jag och amanda plugga matte..helt otroligt!
men klockan 3 hade vi möte om mimerområdet.och efter två timmar där adam hunnit spillt ut en tekopp över sig,käkat 2 mackor,kisspaus,mycket intressanta diskussioner och hela den biten så fick jag skjuts av amandas pappa hem.sen kom albin hit en sväng så jag hjälpte honom med lite cityville ;)
nu ska jag ut och träffa gry,sen måste jag duscha och läsa!
peaaaceeeee!

Kommentarer
Postat av: isabella

Tack så mycket, ja det har det och det känns hur skönt som helst!

Detsamma sötnos :)

2011-10-25 @ 21:19:06
URL: http://sixbillionsouls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0