minns du?

bloggandet går lite upp och ner..just nu är de väldigt down down down!
men matteprovet vi hade igår gick skitbra,tror jag iallafall..den första B-delen jag svara på alla frågor och dessutom kändes de skitbra,kändes som att jag hade koll och de är jag sjukt glad för!
efter skolan igår stack jag hem och sen på kvällen drog jag hem till jezper där de va lite folk.vid kvart i 11 gick jag,freddan och krisse ut och till unkan,dock va vi bara utanför en pytteliten stund coh sen vandra vi hemåt.freddan till sig och jag och krisse hem till mig.han gick hem vid halv 2 tiden idag och även sara har varit här en sväng,nu sitter jag här med amanda och ska precis ner i duschen.puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0