i read old text message,you call med baby...

åh herrejävlar,jag är så sjukt trött på morgonen fast jag sovit typ 6 timmar,vad ärehär?!?
jaja,gick upp vid halv 8 imorse och skynda till skolan som va helt okej.gick på läxläsning och fick inte så mycket gjort!
sen stack jag hem och käka och greja.
sen helt random kom min kära pappa in till mig och fråga om jag skulle med till simhallen i fagersta en sväng.
och ajg trodde han skoja,för helt seriöst har inte han vart där och badat på typ 10 år,men sen börja jag förstå att han va seriös så jag ringde gry och hon följde med :)
nej nu är jag proppis mättis efter att jag typ tjockar godis och klämmt i mig en korv med bröd!
snart ska jag sova,men först ska jag kolla på andra avenyn♥
och förresten gick matteprovet skitdåligt,men jag kommer få ett E iallafall.och sen så fick jag iallafall C på so provet och även på matteprovet som vi gjorde för flera veckor sen.och på tyskaprovet fick jag 41/50 poäng...rättså nöjd med de faktiskt!
nej nu blire andra avenyn :D
puss & godnatt!
klar med mig BART som jag gjort på bilden,synd bara att huvet blev helt CP.
en snygg brud och en sliten brud!
life is upside down!
okej nu får de räcka innan jag skämmer bort mig totalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0