tralalalala!

nu är de över..teatersäsongen och KAOS..lite sorgligt,men fasen så bra de blev! de är en sån jävla känsla,att gå ut på scenen och inte vara sig själv.stå och skrika och hoppa och bara få vara en annan för en stund.jag älskar det och de är min framtid.i love it! efter föreställningen idag åkte jag med mina kära vänner gry och kenny till hedemora och käka på donken,härlig känsla de också..att få vara med dom två helt underbara personerna! nu alldeles nyss har jag och min älskade pappa brottas med min tjuriga syster.och nu ska jag snart ta slagget och tagga ner efter denne hektiska och näst intill sömnlösa vecka! innan de måste jag precis som alla andra bara berätta att det snöar,och att jag precis som alla andra faktiskt längtat till denna dag,det är ju trotts allt första advent!
pizzakäk med gruppen igår!
en lite smått oseriös bild på min scen-sminkning!
här grillar vi burgare på vår klassdag som vi hade i torsdags.
jag,anna,poffie och amanda gjorde även ett litet besök i kyrkan under veckan.
ibland är jag mindre stolt över min syster.
♥♥♥♥♥♥♥
min sura syster vill inte vara med på bild.då vill pappa leka cool och då trotsar även han kameran (efter order av mig att göra de)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0