this is how you remind me!

detta är ett tidsinställt inlägg bara så ni vet.men just nu sitter jag förhoppningsvis på tåget mot stockholm med mina söta vänner jesper,sara,amanda och ann-sofie..jag som tidigare inte va så taggad har ändrat mig lite och är fett pepp och tror denna helg kommer bli minst lika bra som förra årets IRL!!!
wöööööh!
och om ni ser detta får ni även jättegärna vara sociala på sms!!
puss och hej!
sen har jag även hittat en massa gamla söta bilder!
denna bild är tagen dagen då jag och tobbe vart tillsammans i 1 månad.
11 oktober 2009...gud va tiden går fort!
dethär är typ januari 2010 eller nåt?
denna bild är nog också typ oktober 2009.
vi är fortfarande lika söta!

Kommentarer
Postat av: ...!

FU!

2011-11-04 @ 10:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0