som en vind i ditt hår

godmorgon.ligger i min mysigt stora och varma säng efter att jag vart ner och duschat!
nästan så jag har gåshud på armarna,så mycket fryser jag..sommmmar,var är duuuuu? :O
brrrrrh!
snart ska jag pallra mig upp,klä på mig,käka frulle,borsta tänderna och sen bege mig mot skolan där vi börjar med NO tror jag..vi har även SOprov idag och jag är liiiite nervös.men de går säkert bra!
efter skolan blir de direkt hem och bli klippt av min fina,kära kusin madelene!
och jag kommer vara som en zombie idag,de känner jag på mig..med 5 timmars sömn varje natt äre inte lätt att leva!
nej ni får ha en bra dag iallafall och de ska jag försöka ha också!
pusshejjj!
gamla bilder!

Kommentarer
Postat av: 930719kung

Vinter kom snabbare! :)

5 timmars sömn är de bästa för kropp och själ har då jag hört ;)



Gulliga bilder förresten!

2011-11-22 @ 23:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0