ord kan inte beskriva våran vänskap och kärlek till varandra.


vi ställer alltid upp för varandra och andra nära personer i våra liv.men just karin och gry går inte att dela på.den som klarar det är värd en fet guldstjärna.
ingen kan skilja oss åt.folk skulle kunna hitta på saker men både jag och karin vet att det inte är sant,för både jag och hon är ärliga mot varandra och vi berättar allt för varandra så det skulle vara omöjligt att vi båda skulle missa saker som folk snackar om.
jag vet allt om karin,även fast vi inte känt varandra så jädrans länge som hon gjort med en massa andra.men karin är min och ingen annans.jag skulle aldrig klara mig utan henne.hon är min diamant i alla lägen.
den dagen vi sviker varandra,den dagen finns inte.den dagen hon och jag inte pratar med varandra.den dagen finns inte.den dagen vi slutar umgås.den dagen finns inte heller.
du & jag för evigt.
min syster,min andra halva.
även om jag flyttar en timme bort från dig så ska all min lediga tid gå till att ringa och hälsa på så mycket som möjligt.och du kommer för de mesta också bo hos mig.hoppas jag.
jag kommer få vara ifrån dig mycket.och det gör ont men jag kommer endå så ringa varje dag och berätta vad jag har upplevt,gjort,sett,snackat.ja allt.
en timme bort men fortfarande min bästa vän.finns ingen som du.ingen kan ta din plats.
jag älskar dig,nu då & föralltid♥♥♥
/gb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0