när vi inte vågar inse vissa saker så utser vi istället någon som vi skyller vår feghet på.

min dag..vi hade inget SOprov vilket var rättså bra,eller egentligen inte.vi ska ha de imorrn istället -.-
jag var ju uppeskittidigt idag och de märktes på vår NO lektion,då och då fixk jag en penna i sidan av lydia.jag lyckades sova bort typ hela lektionen.okej nu överdriver jag,men iallafall 30 minuter tur var det bara repetition på vad vi gjort innan och de har jag nerskrivet!
sen var det så fruktansvärt kallt i skolan idag så jag trodde jag skulle på lunginflammation!
jaja,nog om skolan!
blev klippt av min kusin idag,som ni såg blev de jättekort,men de behövdes verkligen då mitt hår va så sjukt slitet!
efter de gick jag ut och träffa min baby gry och sen va jag hemma hos henne till halv 10,då gick jag hem!
nej nu ska jag kolla 1 avsnitt av andra avenyn och sen blire sängen.imorrn taggar vi SOprov och TYSKAprov och teater!
wöööööh!
bjuder på en gammalbild..från april!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0