jag vill ha dig här nu nu nu!

vaknade halv 2 idag.snacka lite med kenny och sen gick jag ner och åt.när maten sjunkit lite gick jag ner i duschen och sen stack jag lite halvsliten hem till gry där vi chilla till klockan va typ 7 eller nåt,och då gick vi till folkan och kolla på någon dansföreställning som typ va slut :(
nåja,efter de kom kenny och hämta upp oss och vi tog en liten sväng på byn och en liten paus vid csk..sen körde han hem oss till mig och här har vi chillat med andra avenyn,popcorn,mandariner,nötter och saft.
nu ligger jag ensam i min säng och känner att jag måste sova om jag ska orka upp till klockan 7 imorrn.runt 8 någongång kommer jesper och hämtar mig och då bäre av mot nacka och IRL...hejochhå!
nej jag måste nog ta min hosta och lägga mig till rätta och välkomna sömnen!
puss och hej!
jag och mitt bamsetäcke säger godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0