jag skiter i allt,men de skiter jag i!

känner mig riktigt pigg nu efter att jag sovit typ 2 timmar,behövdes verkligen.
hade inget hemkunskapsprov idag då våran lärare har lunginflammation,så vi fick ha IPS istället..dock inget jag gråter över då jag typ inte skulle kunnat något!
sen hade vi svenska och vi hade argumentationsövningar.jag med mina sjukt bra argument vann såklart mot emma och hennes grupp båda gångerna ;)
på biologin höll jag på att somna och sen hade vi ingen idrott för dom inte hade någon vikarie :(
så jag åkte hem och kolla på andra avenyn och sen sov jag!
nu ska jag ut och träffa gry och sen ska jag duscha och sova.puss!

Kommentarer
Postat av: Linn

Ville bara titta in & önska dig en fin fredag!

2011-11-18 @ 17:25:41
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0