i´m not the girl i used to be.

försov mig idag..väcktes klockan 10 över 11 av att hjalmar ringer ocg frågar om jag glömt något,jag kollar på klockan och kommer på att jag hade möte med kommunen 10 över 11.jag slänger mig upp ur sängen och hinner knappt kolla mig i spegeln innan jag sitter på cykeln till kommunhuset..missade bara 10 minuter,ganska bra för att vara mig ändå ;)
sen stack jag hem och käka och grejer,låg och chilla och tänkte en hel del.sen gick jag hem till gry och vi tog oss en lite promenad och sen gick vi hem till mig och kolla på andra avenyn och sen gick vi ut och träffa julia.
nu sitter vi tre hemma hos gry oc gör ingenting,ska snart dra hem till mig.och dit följer gry med och spenderar natten..
bloggar kanske senare..hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0