du får stå kvar,för jag går nu.

mörda mig,de va min ända tankte när klockan ringde för 5 minuter sen,tanken är fortfarande kvar.
nej jag måste kila upp och fixa och greja,,huuh om lite mer än 1 timme åker jag!!
BORT FRÅN NORBERG!!!! :D:D:D:D happyface!
jag är inte speciellt taggad just för tillfället,kommer säkert vara de om en kvart ellerå nåt...de som sugar är dock att jag inte kommer träffa min sockerpärla johanna :(:(:(:(:( cryface!
men aja,nu väntar frullen på mig så de är lila bra att tralla ner och tvinga i sig krubbet :-D
vet dessutom inte hur min uppdatering under helgen kommer vara,jag tar med mig datorn men de är inte säkert skolan har internet jag kan använda,de visar sig!
kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0