adamgudfader!

ååååh,vad glad jag blir.min älskling hade gjort ett urgulligt inlägg såg jag och de behövdes verkligen med tanke på allt som händer just nu!
jag älskar dig gry bergius föralltid och förevigt och ingen kan ta din plats!
till graven baby!

nu till något helt annat.skolan idag bestod av samling,sedan stort hål på förmiddan då vi inte hade någon gympa.istället vid 10 va vi och såg en teater,sjukt snygga pelle va de som spelade ;)
sedan var det svenska och återigen argumetationsövningar och där kamma jag hem vinsten igen mot ivan...otippat? svar NEJ ;)
efter lunch var det profil och efter skolan vart de lite cirkus workshop med snyggpelle ;)
nu sitter jag här med adam och vi ska precis tralla iväg på teater :D
pusshej!
gamlabilder på mig baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0