(y)

utedagen idag var mycket skoj.
det var massa olika uppdrag så det var bara att sätta sig på cykeln och trampa upp till kärrgruvan till en början där man skulle fota människor och massa annat, sedan ner på byn igen och sen hem till mig och sen...........
jaja, tillslut kom vi i mål iallafall!
då följde jag med några killar från ett annat lag och andré med ut till gamla LBC där man skulle fota dieseltankarna.
och Erik den klanten fick såklart punka!
men eftersom vi var klara så knappade jag iväg ett sms till min lärare där jag fråga vad vi skulle göra nu.
och får till svar "åk till malmheden och kolla om gräset är klippt" (malmheden är fotbollsplanerna här i norberg)
och de gjorde så klart vi.. väl framme svarade jag "nu är vi här och gräset är aldeles nyklippt"
svar "mät gräsets längd i centimeter" och självklart gör jag de också, och när jag efter ett tag kommit fram till att den är ca 5cm skriver jag stolt det till min lärare och får till svar "multiplicera det med robbans ålder" och eftersom jag redan kommit fram till att gräset faktiskt är 5cm spelar det ju ingen roll om jag skulle multiplicera det med 52 också.
och när jag sedan hade knappat iväg det svaret som blev 260, då får jag ett sms av en klasskompis där det står "du vet väll att björle bara driver med er? :)"
och då blev jag så arg att jag nästan började gråta och rev bort en massa gräs och la i min väska som en liten present till min dumma lärare!
så nu är jag jättesurig!
men jag ska hoppa ner i duschen nu och sedan är det teater som gäller :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0