fredagen den 13

kom hem imorse mellan halv 6 och 6 någongång, helt slutkörda!
tillochmed så att jag nästan somna på toaletten, och då är det illa.
väl i säng så tog det inte lång tid innan vi låg där och sova och snarka både jag och amanda!
vid kvart över 1 blev vi väckta av min mamma och då gick vi upp och käka frulle, sen va de inte mycket liv i luckan innan vi somna igen på soffan.
och vakna igen vid 4 kanske.
då gick amanda hem och jag käka. sen blev de ica för min del där vi köpte godis och andra onyttigheter.
nu ska vi snart ut på byn ;)

kvällen/natten tyckte jag blev lyckad, med spökgång och spöksminkning och en massa filmer och roligt folk :D
på slutet vid 4 sov nästan alla, men jag va vaken heeeela natten ;)
här kommer lite bilder och videosar från kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0