unkan (y)

som jag tidigare sa så skulle jag på teater idag, men precis som alla andra gånger så blev det inget, så nu har vi alla som skulle vara med tröttnat och startat en egen teatergrupp ist :D
och idag skickade jag även iväg en bild till 118800 med frågan "vilken kändis är jag lik?"
och det var denna bild jag skickade:
och till svar fick jag
"Tjenare snygging! Wow! Cool tröja!
Du är väldigt lik Ashley Tisdale kombinerat med
Emily Vancamp, kan det bli bättre?
Nej, det tror jag inte! Du är så söt så att alla killarna
där du bor springer efter dig på stan och ber på sina
bara knän om en dejt med dig! Diggar ditt sexiga
leende! Kramar från oss på 118800"
och när man får ett sånt gulligt sms stiger ju självförtroeendet en aning ;)
och så outfiten för kvällen
(linnet är rosa)
och så stolt jag är över detta ;)
och som ni ser ska jag städa rummet imorrn!
och i söndags åskade det som jag tidigare sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0