sorgsen dag!

sådär jag, nu kan jag blogga lite efter att jag sovit, tvättat och städat MASSOR!
jag känner mig verkligen jätteduktig!
dagen idag har varit... ja typ piss. vaknade skittrött vid halv 8 och på svenskan idag satte jag ihop 2 stolar och skulle sova, sen blev de NO och vi "kolla på film" jag satt mest och ritade.
Musikalen som jag såg igår skulle vi även se idag med min klass, dock var det inte lika trevligt idag för att det regnade ute!
på lunchen satt vi i kiosken somvanligt, och helt plötsligt drar alla igång värsta snacket om att Engelbrekt fortfarande lever, och jag som var 110% säker på att han faktiskt var död blev helt förvirrad.. och visst, det visade sig efter många om och men att jag hade rätt!
tyskan idag var jobbigt, eller den va slapp, vi kolla på film och sen i slutet så säger världens bästa Maarit att hon ska sluta till hösten så att vi ska inte längre ha henne i tyska och de var ju skitjobbigt eftersom jag verkligen älskar henne, och känslosam som jag är så började jag såklart gråta.
fyfan säger jag bara, på gympan spelade vi tennis och där har jag min framtid satt, fan va jag äger :D
(jag träffa iallafall bollen)
men nu ska jag, jag vet inte.. men senare ikväll kanske jag ska till unkan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0