morrn!

denna dagen började med orientering i skolan typ vid halv 9.
det gick väll sådär, fick lite smått panik för att jag inte hittade kontroll nummer 4, men efter mycket letande och gnällande så hittade jag även den...
det var absolut ingen lång bana på något vis och häller inga oigenkända trakter så jag klara mig under 40 minuter, exakt tid vet jag inte.
nu har vi håltimme fram till klockan kvart i 1, så då passade jag på att cykla hem och ta en kopp kaffe och blogga litegrann, rätt så bra idé om du frågar mig ;)
klockan 1 idag har jag kamratstödjar möte och senare, alltså efter skolan ska jag hem och städa mitt rum... haha eller jag kom på att det kan ju jag göra efter jag har skrivit klart detta inlägg :D
aja, sen ska jag iallafall va med Gry, sen vill jag nog dra till unkan en sväng eftersom det är premiär för dom blivande 7: orna att komma :D
nej, men nu ska jag städa rummet och pumpa en låt jag verkligen fastnat för!
och det är denna låt!
min skitsnygga kaffepouse!
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0