min dag....

har verkligen gått upp&ner bokstavligen, det är ju fan tur att det finns människor som kan få en på så jävla bra humör!
iallafall så orkar jag inte skriva så mycket om de..
men jag kan ju börja med att jag stack till skolan och hade jumpa, sen syslöjdsprov som jag inte hade pluggat något till men som jag ändå kunde.
sen blev de musikal som 7B och niorna har gjort, bra jobbat måste jag säga.. ska se den imorrn också med klassen!
sen gjorde jag klart mitt projektarbete på engelskan om royal albert hall i london som jag inte hade börjat med innan lektionen.
sen hade vi matte och efter de sluta vi och då åkte jag hem till gry och träffa henne och sen stack vi hem till amanda och efter de blev det ica och sen fisketävlig..
kommer lite bilder och videosar nu :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0