hatar jävla astma!

vet inte om man kan säga att jag haft otur idag?
eller jo lite, först hade owe inte rättat mitt biologiprov så det frå jag reda på säker på måndag -.-
sen har jag blivit jättemycket lurad!
och på gympan idag fick jag astma-anfall så jag låg där som världens loser och skaka och krampa..
usch & fy & blä på de!
så Robban fick köra hem mig och då duscha jag, sen kom tobbe hem till mig :)
och mina planer på att gå upp tidigt imorse för att sen kunna sova nu på dagen.. haha de funka ju bra de ;)
vakna vid kvart över 7 ;)
så jag har inte sovit nu häller, vi får se hur länge min kropp orkar med inatt efter ett astma-anfall och lite sömn :D
nu tänkte jag även lägga in lite bilder från veckan inann jag gör mig färdig för unkan.
detta är sven :D
min skolgård från sal 8s grupprum!
älskling♥
tisdagens outfit
onsdagens outfit
frugan min ♥
återts första nyckelpiga (med väldens bästa mobilkamera)
och min älskade tokiga adam tejpade hela ansiktet idag med silvertejp :o
den bjuder jag på ;)
älskade skolkamrater♥
min fina vän Tobbe♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0