godnatt!

nu tänkte jag gossa ner mig under täcket och dejta kudden..
dagen har varit dålig, tur att det finns så underbara människor som kan få mig på bättre humör när allt inte är så bra!
idag vann jag även målvakten Andreas Isakssons matchtröja som han hade på någon match eller va de va..
vi har haft en grej som heter tipsligan i skolan där man får tippa resultaten på en massa matcher.
och jag va väll inte sådär jättebra på just tippandet då jag bara fick 3 eller 4 poäng.. men iallfall så vare så att alla som ens hade kommit upp på lisan var med i utlottningen om hans tröja.
och när jag ligger här hemma och har jätteont i huvet så får jag ett sms av min underbara vän Gry där det dtår att jag har vunnit den.
inte långt efter så ringer Robban och gratulerar.
jag blev såklart jätteglad och chockad ;)
jag vet iallafall 1 som kommer bli ännu gladare än vad jag är..
tummen upp!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: ajdÅ:

2011-06-01 @ 08:25:31
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0