en vän!

en början, en början på något bra..
jag kunde aldrig ana när jag gick upp lördagen den 5 december 2008 att allt skulle bli såhär underbart, det var lixom för bra för att vara sant.
jag måste haft änglavakt, riktigt tur att jag fick en sån vän som dig.
alla timmarna på dagen och kvällen och natten.
ett ögonblick, sen skulle inte vi kunna va utan varann längre.
evigt tacksam och obeskrivligt glad över att det blev som det blev, att du blev just min vän.. min bästa vän.
alla våra skratt, så mycket vi har skrattat tillsammans.
alla våra tårar, vi har fällt så mycket tårar ihop.
alla glada stunder, och alla ledsna stunder.
att jag får dela det med dig, dela min dag, mitt liv med dig är guld värt och jag skulle inte byta bort de för något i världen, för jag skulle helt enkelt inte klara mig utan dig i mitt liv!
du gör så att allt som är grått får färg, så att solen går upp på morgonen och ner på kvällen, så att alla tråkiga stunder blir till glada stunder och så att jag vill gå upp varje dag och fortsätta leva.
jag kommer hålla dig i handen till slutet, om det så skulle kosta mitt liv.. jag skulle ta en kula för dig!
för mig betyder du inte mycket, för mig betyder du allt.
du är min drog och jag din knarkare. blommorna behöver vatten för att vissna, jag är din blomma och du är mitt vatten, för utan dig skulle jag vissna. ja, jag skulle dö!
vet inte vem jag ska tacka? gud? dina föräldrar? jag vet inte, men nu tackar jag dig för att du väljer just mig till din vän, till personen du delar dina dagar med och allt annat också.. för vi ska dela på allt, för det är så bästa vänner gör!
älskar är ett starkt ord, därför använder jag de.. jag ÄLSKAR dig.
föralltid vi & ingen eller inget kan ändra på de..
tack för att du finns, min fina vän.
/din karin så länge du vill!
"jag skulle älska dig, om du så hade tänder i pannan"

Kommentarer
Postat av: Engråtfärdigsarasomharvärldensbästavän!

ååååh gumman jag älskar dig...

du är såå himmla bäst!

du är luften jag andas babe !

och såå kommer det alltid vara..

ditt skratt din röst bara att se dig gör mig glad.

och vi kommer alltid att förbli bästavänner vad som en händer...

2011-05-10 @ 16:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0