teatern (y)

teatern var väldigt nice måste jag faktiskt säga!
idag efter skolan stack jag och sara direkt till matsalen i skolan för att fixa lite käk som vi skulle bjuda på efter teatern det blev lite tacos ;)
sen fick jag helt plötsligt reda på att jag skulle presentera också, så jag gick upp på scenen och stog där som ett fån och presenterade alltihopa!
när alla käkat skulle det städas i matsalen och i köket, och jag kan säga ett ord som besriver tillvaron!
KAOOOOOS!
diskmaskinen gick sönder och kompostpåsar sprak i botten så allt åkte ut på golvet, och det var jättemycket mat som blev över, och det skulle vi kasta och lite skulle vi spara..
aja.. vi överlevde iallafall.
men larmet skulle sätta igång klockan 10 så den sista kvarten var allt jätte stressigt och allt bara gaaaah!
men jag tror dom hann ut innan larmet satt igång ;)
nu ska jag och hjalmar snart sova och imorrn bär de av till västerås för lite innebandylir och presentshopping ;)
puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0