shopping!

idag blev det en liten sväng till västerås..
där besökte jag både mammografi och gyn, hatade att sitta i detdär väntrummet!
sedan blev det en tripp ner på stan där jag inhandlade ett par nya mörka jeans, en tröja och ett skärp.
även 2 armband :)
sen åkte vi till ö&b ute på erikslund där jag köpte nödvändiga artiklar, så som sminkborttagning, deo och duschtvål.
sen skulle vi och lämna in min mobil som är lite trasig, då säger killen bakom disken att det kan ta upp till 4 veckor att få tillbaka den, just u de ögonblicket hade jag en stark självmordstanke!
men mammsen fixade en ny telefon till mig så länge :D
nu ska jag ner och kolla på tv!
puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0