ofrivillig paus!

jag vet inte vad det är med mig... jag har sovit jättemycket dom seanste dagarna och det har ju såklart varit skönt. men jag har tråkigt nog inte bloggat så mycket :(
men läsar siffrorna ligger i fas med vad dom brukar iallafall, så jag ber om ursäkt för att ni fått stirra på samma inlägg nu i 2 dagar.. jag får skärpa mig och kommer absolut lägga mer tid påbloggen i fortsättningen.
jag får faktiskt försvara mig med att jag har mycket i skolan med prov och kompleteringar och även mycket träning..
varje dag har jag träning och jag har varit så trött om kvällarna att jag somnat redan klockan 11 halv 12!
men nu är jag tillbaka på banan ;)
imorrn är det teater i centralskolans aula klockan 6. det är teatergruppen ung utan pung som gjort den så det blir lite roligt. det heter puss och snusk ;)
ska leta efter ett dataspel nu sen ska jag sova tror jag :)
puss på er! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0