ligger hemma hos sara

ligger hemma hos sara nu, vi sover här inatt för min bror blev lite sjuker.
och eftersom han blev det är det inte ens säkert att vi åker till mormor imorrn :(
mitt underbara lag har iallafall spelat första matchen i falun och vann med 6-1 och kan därför bli som sämst fyra!
och idag har jag lärt mig busvissla :D och gissa om jag är glad? :D
idag blire ju eftersom klockan är efter 12 så fyller min storesyster emma år, tyvärr lever hon inte så vi får gratta henne på 25års dagen här nere och hoppas hon hör när vi säger grattis!
men jag önskar iallafall att hon var här.. kul med en storesyster som levade!
och systrarna wirman blir 14 idag också!
nu ska vi kika lite på film, sen blire nog sussa kudde för vår del kan jag tro!
sovgott och vi hörs när jag vaknar :D
*host* gammal bild *host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0