klaaart!

nu har jag kommit hem, äntligen!
jag är helt slut måste jag säga för imorse började vi med matte och vi har prov på torsdag och då kan ju inte jag skriva de provet eftersom jag är på kamratstödjarutbildning så jag ska göra det någongång under nästa vecka. men iallafall så hade vi svenska efter matten och sen hade jag engelskaprov där jag absolut inte kunde någonting :(
hoppas på det bästa iallafall!
maten i skolan var knappt ätbar. och SOn sög!
efter SOn iallafall så hade vi bild och det va ju faktiskt kul! jag ritade av bosse och jag som aldrig kunnat rita fick det att se typ exakt lika ut.. han sa att det va det finaste någon ritat i hans bildsal på flera år och då blev man ju sjukt stolt ;) jag kanske kan rita om jag vill :P
men efter skolan skyndade jag hem för att hämta saker till hemligheten och sen satte jag mig på cykeln och för fösta gången på året så cyklade jag! känns verkligen att våren är påväg, aja nu kom jag av mig.. men jag skyndade mig tillbaka till skolan och har varit där tills nu :)
senare vet jag inte vad jag ska hitta på, men de visar sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0