kissie i debatt!

kollade en stund på debatt nyss och fick se att kissie vara med, jag som inte tycker om henne alls kollade.
och där tycker jag faktiskt dom gav kissie skulden för något hon inte kan rå för.
dom sa att det va hennes fel att siffrorna på ungdomar med ärstörningar ökade, fär att hon skrev om massa dieter på sin blogg.
men det är ju ändå inte hennes fel tycker jag.
en blogg är ett ställe där man kan skriva vad man tycker och ingen tvingas läsa, det är ju ändå frivilligt.
visst hon är sveriges strösta bloggerska och en ikon för ungdomar i sverige, men det är inget som säger att man måste göra samma saker som ens "idol".. var och en får ju bestämma om sitt eget liv och viljor.
detta är min åsikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0