jag & bror.. farligt ;)

nu har mamma, pappa och anna åkt till falun på innebandy SM.
håller alla mina tummar och tår på att det ska gå vägen för mitt underbara lag!
jag själv har inte gått upp ur sängen än, vilket jag borde göra snart.
jag ska väll käka lite frulle och hoppa in i en dusch.
sen ska jag höra med sara om jag kan gå hem till henne, sen blire filmkväll på unkan med kärlekstema ;)
inatt ska även sara sova hos mig och imorrn bär de av till hemlinge där mormor nu för tiden bor.
dit hänkar troligen sara också på :D
jag får blogga mer under dagen.
ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: fanny

fin blogg :D

kolla gärna in min blogg och kommentera :)

ha en bra dag :)

2011-03-04 @ 12:19:47
URL: http://fannyouknow.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0