helt slut!

inatt har jag sovit riktigt oroligt!
vaknade flera gånger och imorse hade jag en sån mensverk att jag inte ville gå upp ur sängen.
men jag tog mig dock till unkan utan frukost i magen och med en massa verktabletter i fickan!
där klockan 8 började en rolig och intressant dag.
min frukost blev äppelkaka och godis!
efter hela dagen var slut gick vi till gympasalen och körde 8-kamp. tyvärr så vann inte jag och anton, men vi hade alla rätt på frågesporten och de va det ingen annan som hade.. sjukt stolt ;)
när jag kom hem käka jag lite sen blev de att sova för mig, kände att det behövdes!
snart ska jag duscha och sen sova så jag orkar med ännu en dag med mycket lyssna och fokus :D
vad har ni gjort idag ? :)

Kommentarer
Postat av: linnea

fin blogg :)

2011-03-25 @ 11:37:41
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0