en vän, en väldigt bra vän!

en vän som jag haft sen födseln, en vän som jag växt upp med och en vän som jag delat min underbara barndom med.
en "bästis" som föralltid skulle vara en "bästis"
men åren gick, allt försvann..
vi hördes inte av på väldigt länge och allt blev så himla fel.
men det är tack vare den personen jag är som jag är, tack vare den vännen jag är jag!
utan en sån vän i uppväxten skulle jag aldrig kunna leva, inte livet jag lever idag iallafall, för det är den personen som alltid funnits sen barnsben, då fanns inga problem, inga bekymmer alls.
vi hade lixom varandra och det var huvudsaken, det var min bästa bästa vän!
vi gick igenom allt ihop.. från att jag var 0 till att jag var 10 höll vi ihop konstant.
10 helt underbara år och helt klart dom bästa åren i mitt liv.
minnen man aldrig glömmer, dagar som alltid kommer finnas, skratt, leenden.
jag kommer ihåg, vi hade drömmar..
vi skulle bli artister och vi skulle föralltid vara bästisar, föralltid..
men jag hoppas så mycket på att jag får tillbaka kontakten med den personen, för det är tack vare den som jag lever!
men det fins inget som går upp mot den tiden vi hade, inget!
och vad är resten av livet jänmfört med dom 10 åren?
jag hoppas att personen vet vem den är och det tror jag faktiskt.
jag vill bara säga att jag älskar den personen av hela mitt hjärta och det kommer jag alltid alltid att göra, vad som än händer så kommer det vara så.
tack för att du finns i mitt liv♥
bästavän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0