bjuder på lite bilder!!

vaknade klockan 11 idag vilket var väldigt skönt.. kände att dety behövdes!
igår efter lunchen gick jag hem från skolan för jag under hela dagen kännt mig hel yr och snurrig.
på eftermiddan åkte jag över till fagersta för att sortera lite newbody prylar som vi sålt med fotbollslaget.
jag gick istället för att hjälpa dom andra och la mig under mammas skrivbord och sov (a)
när dom andra var klara med det hårda arbetet var jag utvilad och åkte till fagestahallen och provade overaller till fotbollen, sen åkte jag hem och kollade lite på film, jag såg för första gången the notebook helt okej film faktiskt!
snart ska jag ner och duscha och sen blire mellanstadiedisco på unkan med koivisto :D
vi höres senare. puss så länge! ;*
maj 2010
avestakanervalen 2010
söta tjejer♥
hahahahahhahaahahahahahahahahhahhahah
11 juni♥
rättvik 2010♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0