vill inte gråta, för du är inte värd de!

jag hatar folk som ljuger, därför hatar jag dig.
eller rättare sagt, jag vill hata dig men jag kan inte för jag älskar dig egentligen.
du hade kunnat sagt som de va istället, då hade de inte gått så långt.
och säg inte att de inte är som jag tror, för jag tror inte, jag vet.. de är så jävla uppenbart!
trodde på vad du sa, jag gjorde ett misstag.
jag vet helt seriöst inte vart jag ska ta vägen, bäst att jag stannar inne, för skulle jag se dig så skulle jag smälla till dig. inte för att de skulle göra ont, men för att jag aldrig i hela mitt liv har slått en person och skulle jag göra de skulle de betyda så jävla mycket hat!
vad har jag gjort för att förtjäna detta, idiot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0