morrn!

godmorgon, godmiddag.. ja vad man nu ska säga!
nyss vaknat upp efter en välbehövlig sömn.
kvällen igår vart bra måste jag säga, roligt folk, trevliga raggare och utan alkohol (iallafall för min del) :D
vid kanske kvart över 11 åkte vi ner till noren som jag säkert skrev inatt. och de va bara jag som bada.
sen åkte jag ju hem och böt om till långbrallor och tjocktröja och sen bar de iväg ut igen.
vi satt vad myntan och vad 1 skulle sara, amanda och ann-sofie hem och då följde jezper och jesper också med.
så då vart de bara jag och filip kvar, men då kom persson en sväng så jag fick snacka med honom :)
men även han åkte hem och då kom Martin och Sebbe och snacka med mig och efter ett tag åkte ju även dom.
Efter ett tag, typ vid 10 i 2 så jag till filip att jag skulle dra hem för att de kändes inte lönt att sitta på en bänk och bara lyssna på en massa vuxna som skriker.
så jag drog hem, men precis utanför min gård så får jag ett sms av gry och då va det bara att cykla tillbaka till byn för att träffa henne ett tag.
mellan halv 3 och 3 kom jag hem :)
nej, nu ska jag ner och käka något och sen vettefan vad som händer, de visar sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0