stora blad

tänkte lägga mig i sängen och sova nu så jag orkar upp i tid, ska nämligen vara vid unkan klockan 9 på morgonen för att sen paddla kanot en hel dag.. det kommer nog bli trevligt :)
jag och tobbe drog ju som jag skrev tidigare ut på byn och sen till unkan.
på unkan var det teater, de går skitbra nu och de är så himla roligt tycker jag :D
efter teatern drog jag med mig tobbe till myntan och beställde käk, och snäll som jag är så bjöd jag tobbe på strips och de satte vi oss vid skolan och käka, blev proppmätt verkligen!
sen gick jag ut och träffa gry och vi gick till prostudden och prata och sen gick vi ut på byn igen där hon väntade med mig tills det att Guss kom för jag skulle prata med honom också.. underbara människor ♥
och två söta kvällsbilder där på slutet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0