Sitter i bussen till stockholm

Nu sitter jag i bussen påväg till stockholm, lyssnar på musik och läser.. Vi har stannat i västerås för att äta och jag tog en sallad man fick plocka ihop själv, mycket gott och mättande. Nu i bussen är det en gammal gubbe, han kanske är i 65 års åldern.. Ja han kryper iallafall runt på golvet, tror han letar efter nå glasögon men jag är inte säker.;) Bredvid mig sitter hjalmar och vi snackar konstigt nog inte alls med varandra, sara och jag har en av våra kända knäppa konversationer nu också;) Aja tänkte fortsätta med mitt läsande, bloggar nog säkert när vi kommer fram och väntar på att få gå på båten:) Tråkigt nog kan jag inte lägga upp några bilder eftersom jag bloggar från telefon, men ni överlever säkert:-d puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0