senaste dagarna

nu ska ni få höra vad jag gjort dom senaste 3 dagarna då jag inte har uppdaterat så bra...
Tisdag-
vaknar på kryssningsbåten. äter, kollar på underhållning, kollar taxfree och spelar bort pengar.
9 på kvällen är jag hemma och då traskar jag ut för att träffa christoffer. sen gick jag hem.
Onsdag-
halv 10 blir jag väckt av att telefonen ringer och i andra änden frågar Lotta om jag kan tänka mig gå upp till ica på en gång och jobba, ja varför inte?
jag sätter mig på cyklen och sen säljer jag jordgubbar från kvart i 10 till halv 2.
åker hem och sen tar jag mig en promenad, sköööönt!
vid 4 drar jag med mig Sara till unkan och anmäler mig till Gröna Lund och sen blir det prostudden och grilla hamburgare osv.
drar tillbaka till unkan och jag känner hur allt bara sjunker och just i den stunden ville jag bara skjuta mig själv, sen kom Guss och följde med mig till ica så jag fick köpa Japp och Munk så jag blev på bättre humör.
på kvällen va vi ute en stund och sen sov jag vid Sara.
Torsdag-
vaknar vid Sara. får ligga vaken i 2 timmar ensam innan dom 2 vaknar till helt, vi äter frukost och sen åker jag hem och duschar.
följer med mamma och anna till avesta och handlar och sen går jag ut och träffar adam, sen går jag med gry upp till mimerlaven där det va lite folk.
gick hem och åt och sen åkte vi tillbaka dit.
gick hem tidigt i sällskap med Guss.
Daniel Yngwe
fick för mig att tvätta cykeln
busa med ketchup på Olas bil
och dum som guss är säger han "kryp ner så mycket du kan så ska vi se om du får plats"
dum som jag är gör jag som han säger och sen sa det bara *klick* sen satt jag fast där -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0