säger godnatt!

mycket fina människor på balen måste jag säga!
efter att vi kikat på folket så drog vi till unkan en sväng för att sen gå till mariagården på information om konfermation, jag som är så cool skrev upp mig på listan, endast för att man kommer säkert ha jättekul + presenter ;)
tror dock inte en skvett på gud eller hela den biten och det är ju inte prcis lockande att behöva sitta i en sketen kyrka på söndagarna, men vad gör man inte ? ;)
efter det faderuttan gick vi tillbaka till unkan och när de stängde, alltså halv 10 gick jag och hela gänget ut på byn och kolla på niorna och då träffade vi även adam.
vi gick hem till amanda och hämtade hennes saker som hon ska ha till imorrn eftersom hon sover hos mig inatt.
och när vi äntligen kommer till vägskälet dät vi ska svänga av så att vi kommer hem till mig, då ber adam att vi ska dra med honom ut på byn igen, och trotts att klockan var 11 och det va mygg & knott så de hette duga så va vi så snälla och gick med iallafall!
och nu ligger vi här, amanda har somnat tror jag och imorrn är det skolavslutning., de är helt sjukt tycker jag för att det känns som att de va igår jag börja sjuan.. menmen, som vi alla vet så går ju tiden fort när man har roligt :)
nu, nu säger jag godnatt för idag!
myntan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0