puss med två s

nu har jag ritat massor!
herregud att jag ens orkar.. promenaden med julia var nice.
nu ska jag snart sova så att jag orkar upp vid 8 imorrn och sedan typ 20 över 8 cykla upp till fliken med sara och tobbe... helt seriöst så tror jag att jag kommer avlida, men de visar sig väll.
där uppe ska vi iallafall ha klassdag med underbara klassen och sen imorrn natt/kväll blir det ingen bloggning för då ska vi sova hos min lärare björle på han pensionat, och det kommer också bli helt awesome, jag älskar domhär sista dagarna innan avslutningen för det är så chill :D
vi höres imorrn och så lägger jag även in lite bilder från den senaste tiden :D
helt random bild från valborg :D

Kommentarer
Postat av: emil

haha karin, du är underbar du!

2011-06-06 @ 23:48:47
Postat av: Linus

klart du kommer överleva sötis, du är ju bäst! :) <3

2011-06-06 @ 23:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0