jag kom hem och möttes av en så fin kommentar, tack så mycket vem de än är, det värmer verkligen!

KOMMENTARER
Postat av:

Karin, så himla fint skrivet..
Du & jag har inte nån kontakt alls egentligen, men jag följer din blogg, och jag vet att jag inte direkt är nån "speciell" person i ditt liv. Men det jag verkligen vill få fram är att det som jag har sett utav dig gör mig imponerad ! Du tar hand om folk, du är trevlig oavsett om det är en främling, du är verkligen en person som alla skulle behöva. 
& nu är det så att jag är så feg och vågar inte berätta vem jag är, men nu har du iaf fått veta vad jag tycker & jag tycker du är en fin och underbar person! 

Kram ifrån mig

2011-06-14 @ 21:34:05

Kommentarer
Postat av: sara

han/hon hade helt rätt :*

2011-06-14 @ 23:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0