gomorgon!

dagen igår va bra fram tills natten/kvällen.
jag umgicks med Martin och Gry och vi träffa folk lite överallt, så alla va väll med alla.
natten va hemsk, och så mycket hat jag haft mot en enda människa som jag hade igår har jag nog aldrig haft.
fyfan säger jag bara!
nu har jga legat i solen i 5 minuter igen och jag jobbar på brännan, min hud är verkligen lättbränt eller vad man ska säga för de krävs inte många minutrar i solen för att de ska märkas.
nu kom Gry tillbaka efter att ha varit hem en sväng, vi tar nog en promenad så vi får prata och tänka i lugn och ro och sen ska jag ut och träffa massa människor och prata med massa människor :)
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0