flugorna dras till de som är äckligt och stinker

min dag började med att gry pratade i telefonen bredvid mig i sängen när klockan var typ 7 på morgonen.
tur somna jag om till iallafall 10. sen vid typ halv 11 drog gry hem pch skulle göra lite grejer och då passade jag på att ta lite frulle och sedan la jag mig i solen i kanske 5 minuter, och de går framåt.. stoooor skillnad på en gång.
sen kom gry tillbaka och vi åkte till ica för att handla ketchup och ost och sen käka vi när vi kom hem.
efter att vi vilat en stund efter maten så tog vi oss en promenad och köpte glass.
sen gick jag och mötte Jezper så han va med mig medan Gry gick och prata med en person. vi droh hem till mig efter att vi setat vid myntan ett tag. hem till mig kom även kenneth och adam och efter att tag gick vi ut.
när vi satt vid myntan igen lite senare kom en man i typ 40års ålder, han va väldigt full pch såg ut som johnny depp nästan på pricken.
han köpte en ros och gav till mig och massa sånt, sen tyckte han även att jag skulle följa med han bort och köpa bussbiljett vilket inte jag tyckte ;-)
sen va de piercings dax och vips så hade guss och spinord i bröstvårtan, koivisto i ögonbrynet och sara i örat.
på väg hem igår hitta vi bilar och sparkcyklar som måste vart skolans, men roliga va dom iallafall ;)
ah, nej nu ska jag sova godnatt :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0