chill dag

samling klockan 8 i klassrummet för lite tuggummipet och städning på och under bänkar..
sen 10 över 8 hade vi dragkamp nere på gräsplanen mot 7B, i dragkampen förlorade vi tyvärr men till vårt försvar så va dom "bästa" i klassen inte med :(
menmen.
sen skulle vi städa skåpen och de gick ju av bara farten.
vi hade en massa rast och sen va de final i dragkampen och den va vi ute och kollade på.
sen käka vi lunch och vid typ 11 fick vi sluta så vi drog upp till malmheden för att kolla när niorna mötte lärarna i fotboll och lärarna som hade förstärkning av killar i åttan vann med 3-1. och jag fick agera linjedomare ;)
nu är jag hemma och ska ner i duschen tänkte jag och senare ska jag ut på byn och kolla på 9: ornas bal som är ute på byn, efter balen tror jag nog att jag ska till mariagården en liten sväng för att få lite information om konfermationen och sen blir det nog säkert unkan :)
slänger in lite bilder efter jag har duschat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0