blött,blött&blött

hemma från vattnet nu..
och mycket vatten de blev de, tobbe skvätte ner mig somfan så jag vart plaskblöt och sen när vi skulle ta upp kanoterna på land efter att vi paddlat klart så stod Pysen och skulle hoppa ur kanoten, alltså till land.
men vad han inte märker är att kanoten åker ut i vattnet och han står kvar, och när han märker det så tar han tag i land. men kanoten fortsätter ut så han ramla i.. ja det såg roligare ut än va de låter ;)
men annars måste jag säga att de va en riktigt trevlig dag och om jag får gissa så tror jag på träningsvärk imorrn, men de visar sig.
tog även en massa bilder och dom tänkte jag lägga ut senare för att nu har min film jag ladda hem blivit klart så nu blir det lite filmkik!

Kommentarer
Postat av: gb

du är det bästa som finns och jag älskar dig precis för den du är! <3

2011-06-16 @ 21:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0