torsdag 7 juli

min dag.. hmm, vakna hos sara i hennes nya hus som hon nyligen flyttat in i.
vi käka frukost och sedan la vi oss i soffan och prata och hade de mysigt med Erik Linder som bakrunds musik.
när amanda hade duschat och gjort sig färdig så traskade vi hem till mig i det mycket varma vädret, vad vi gjorde här hemma minns jag faktiskt inte.. jag tror jag somna en stund iallafall.
sen åkte båda mina älsklingar hem en stund men efter ett tag kom amanda tillbaka och hjälpte mig att plocka ihop tältet innan hon gick vidare till sara.
jag bäddade rent i sängen och när det var klart så gick jag ut på byn och mötte upp sara och amanda innan vi traska till unkan där vi hade det trevligt med blandannat biljadspel och sjungade.
nu tänkte jag slänga på Stand By Me.. mycket bra film!
sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0