this is the end.

nu är jag hemma i norberg igen efter en skitbra vecka rent utsagt...kom till A-slutspel med båda lagen där det slutade med 16-delsfinal också med båda lagen,nöjda va vi nog ändå med placeringen.men bortsätt från fotbollen är detta en vecka jag aldrig kommer glömma,helgrym invigning och helgrymma människor.och att jag lyckades kamma hem en 2kilos geisha på Liseberg gjorde inte saken sämre.Daniel och Jennifer var våra skolvärdar och skönare typer får man leta efter.och alla underbara ljungby folk med eran sköna dialekt...det enda minus med denna cup var att våran kära bergsprängare blev stulen 1 dag efter att vi köpt den och att alla mina strumpor också blev stulna,bersprängarn kan jag fatta att man vill ha men vem fan vill ha strumpor?..jaja,de finns ju folk till allt!
nej nu ska jag börja städa och packa upp sen vid 3 blir det 18års kalas hos kära Frida och sen ska jag äntligen få träffa christoffer :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0