nobody can go back and start a new beginning,but anyone can start today and make a new ending.

min dag..hmm,kommer inte ihåg.eller jo föressten,jag vakna hos sara och vi käka frukost och lite sånt, sen traska jag och amanda hem. jag duscha eftersom jag lukta rök somfan efter igårkväll.sen åkte jag med mamma, anna och lena till avesta en snabbis för att handla lite. fick med mig ett par jeans hem vilket var bra!
sen när vi kom hem var vi bortjudna till min morbror för lite grillning. mycket trevligt och gott. efter ett tag där åkte jag ner på byn till gry och vi gjorde inget speciellt. gick runt, unkan och jaa, bara umgicks. hon ska även sova här nu inatt och imorrn ska vi upp tidigt för jag ska packa inför en vecka i göteborg och gothia! nu när jag skrivit klart detta inlägg ska jag lägga upp lite bilder från igår.puss!
bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0