Gröna Lund!

igår va jag på gröna lund, det var mycket roligt och trevligt måste jag säga.. åkte dock inte lika mycket och lika många karuseller som jag gjorde förra året, men de är inte mängden, de är kvaliten som räknas eller vad man brukar säga?
blev faktiskt lite besviken på blå tåget, dom har ju gjort om den och jag tyckte den va jättetråkig innan så mina förväntningar var på topp.. när jag väl satt i den blåa vagnen vart jag inte rädd en enda gång, hade dock en skrikande och mycket rädd sara bredvid mig och hon hade dessutom åkt den 1 gång innan.
och jag säger inte att jag inte blev rädd för att verka cool, den va faktiskt inge läskig. men smaken är ju som baken.
trevligt sällskap var ett mycket stort plus och jag som inte är någe åkrädd åkte de mesta som är lite med "häftigt"
haha!
orkar inte skriva så mycket mer om den dagen faktiskt.. de va bra helt enkelt!
här kommer ett urval av alla 300 bilder som togs!
denna urgulliga bild på min kära vän Tobias får avsluta.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0